ایجاد حساب کاربری
برای شروع کار در Upwork، اولین قدم شما ایجاد یک حساب کاربری است. این پلتفرم در دو نوع اصلی حساب، یکی فریلنسر و دیگری کارفرما، ارائه میشود. اگر شما به عنوان یک فریلنسر قصد دارید خدمات خود را ارائه دهید، میبایست گزینه فریلنسر را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر به دنبال استخدام فریلنسرها هستید، میتوانید حساب کاربری کارفرما را باز کنید.
پس از انتخاب نوع حساب، شما باید یک فرم ثبتنام را تکمیل کنید. اطلاعاتی که لازم است شامل نام، آدرس ایمیل و رمز عبور میباشد. پس از ارسال این اطلاعات، یک ایمیل تأیید به آدرس شما ارسال خواهد شد که باید آن را تأیید کنید تا بتوانید به مراحل بعدی بروید. در مرحله بعدی، شما تمام جزئیات لازم را برای تکمیل پروفایل خود باید وارد کنید. شامل عنوان شغلی، توضیحات مختصر از مهارتها و تجارب کاری شما، و همچنین سرعت و نوع پاسخدهی شما به پروژهها.
یکی از نکات مهم در ایجاد حساب کاربری در Upwork، بارگذاری مدارک شناسایی و مستندات مربوط به تجربیات کاری شماست. این مدارک میتوانند شامل شناسه ملی، گواهینامههای تحصیلی و نمونهکارها باشند که نشاندهنده تواناییهای شما هستند. آپلود این مدارک به کارفرمایان این امکان را میدهد که با اطمینان بیشتری به انتخاب شما بپردازند.
همچنین میتوانید مهارتهای خود را با جستجو در لیستهای موجود انتخاب کنید و حساب خود را شخصیسازی کنید. این عمل میتواند به جذب توجه کارفرمایان کمک کند و شانس شما را برای دریافت پروژههای بیشتر افزایش دهد.
احراز هویت صرافی مکس
وریفای بای بیت
وریفای بایننس
احراز هویت بایننس
خرید سیمکارت فیزیکی خارجی
خرید اکانت دیجیتال اوشن
خرید اکانت هتزنر
احراز هویت fiverr
احراز هویت اپ ورک
احراز هویت فارکس
- ۰ ۰
- ۰ نظر